poniedziałek, 10 stycznia 2011

Seryjnie o Serialach

Te odcinkowe tasiemce są nieodłączną częścią życia większości Polaków! (Oczywiście w większości Pań, ponieważ z 30 ankietowanych pozycji tylko 3 przypadły do gust panów)
Kto z was nie widział choćby jednego odcinka Klanu? Nie mówiąc już o zagranicznych połykaczach rozumu jak Prison Break albo CSI. Fakty są zaskakujące! Najbardziej popularne seriale w Polsce to M jak miłość, Barwy szczęścia, Ranczo i Na dobre i na złe... Jeśli to one przodują w rankingach to już wiem dlaczego Polacy w ten sposób głosują na wyborach i nie pozostaje mi nic innego jak z politowaniem popukać się w głowę.

Osobiście jestem na bieżąco z Californication, wcześniej ogarniałem Housa i Dextera.
Co ciekawe wszystkie z wymienionych bazują na zaskakująco ekscentrycznych charakterach głównych bohaterów.

A co Ty na to?

7 komentarzy:

  1. Ja wcześniej ogarniałem dragon balla:) No i wszystkie bajki na rtl 7:D Aktualnie nie mam na to czasu, choć z chęcią obejrzałbym parę pozycji, np. Lie to me. Californication świetne:) Gotowe na wszystko też dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejną serię Californication, w marcu lub w kwietniu ma być :D A osobiście to kocham Friendsów!

    OdpowiedzUsuń
  3. aha, MISIEK ZRÓB PLAKAT I ULOTKI NA PROFILAKTYKĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. How I met your mother :) polecam, fantastyczny serial :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądam regularnie "Pierwszą miłość". Tam też bohaterowie mają ekscentryczne charaktery :)
    Gdybym miała więcej czasu chętnie obejrzałabym "Spartacus" i "Czas honoru" oraz oczywiście "Gossip girl".

    OdpowiedzUsuń
  6. 'na wspolnej' forever!
    jak zdejmia to z anteny bede skladac apelacje, ale ten swietny serial stanie sie druga 'moda na sukces'! rudy nigdy nie zamoczy kija w oli, marta zniszczy swoja rodzine, zanetka juz zawsze bedzie samotna i chcialabym dodac, ze moim skromnym marzeniem jest zeby usmiercili antosie tak! ;}

    OdpowiedzUsuń
  7. Iza!:D daj im czas:P może się zmienią:D Tez uwielbiam Na wspólnej, ale jak za długo pokazują jakiś denny wątek to aż mi się niedobrze robi, choć teraz akcja się rozkręciła:P a Antosia, jest trochę wkurzającym dzieckiem:P

    OdpowiedzUsuń